Subject: TC0860
From: Palumägi, Joosep <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 24 Jul 2025 14:40:20 +0300

Tere,

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga TC0860 „ Võrgu ümberehitus Kuldi ja Mäe
kinnistutel. Liigvalla küla, Väike-Maarja vald, Lääne-Viru maakond.“.

Saadan Elektrilevi OÜ tehnilise lahenduse Keskpinge maakaabli
paigaldamiseks  Kapu-Rakke-Paasvere tee 6,35 – 6,7km kõrvalmaantee
kõrvale.

Sooviks teada kas on vastuväiteid/ tingimusi kaabli paigaldamiseks antud
piirkonda?

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Joosep Palumägi

Projekteerija

Mob +372 55576002

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie kodulehte.